חזור אחורה   מועדון מאזדה ישראל - פורום מאזדה > פורומי היצרן > טכני ואחזקה - גראז' וירטואלי

הודעות


הגב
 
הגדרות האשכול אפשרויות הצגת האשכול
ישן 14-07-09, 20:24   #1
תומר
 
הסימלון האישי של תומר
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
מקום מגורים: בקעת הירדן
תגובות: 968
ברירת מחדל חוטי הצתה: מתי נהוג להחליף ?

בעקבות האשכול "מה עשיתם לרכבכם היום?",
יבגני כתב שהוא החליף חוטי הצתה ואני מוצא לנכון לשאול:
מתי נהוג להחליף ? כל כמה זמן / ק"מ ?
תודה.
תומר אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 14-07-09, 20:30   #2
יקיר
 
הסימלון האישי של יקיר
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
מקום מגורים: באר-שבע
תגובות: 2,323
ברירת מחדל

באיזה רכב?

בדגמי ה BA BG מומלץ להחליף חוטים לאחר 150Kק"מ.

אם אין בעיה של הצתה, והמנוע עובד עגול ותקין בלי קרטועים וכד' אפשר להמשיך ולהשתמש בחוטים הישנים.

אפשר לבדוק להם התנגדות, ההתנגדות התקינה לחוטי ההצתה היא עד 6K אום, מעבר לזה החוטים כבר לא תקינים, החוט הקצר ביותר יהיה בעל ההתנגדות הנמוכה, ככל שהחוט ארוך יותר ככה ההתנגדות עולה טיפה.

אין לרכוש חוטי הצתה מאיכות ירודה, חוטי הצתה איכותיים עולים לפחות 450ש"ח, חוטי הצתה מומלצים הם מקוריים בלבד, או של תוצרת BERU הגרמנית.
חוטי הצתה מאיכות ירודה יגרמו לחוסר סחיבה, קרטועים, בריחת ניצוץ(MISSFIRE), ולהרס מוחלט של סליל ההצתה.

במאזדה לאנטיס החל מ99 ומעלה, החדשים חוטי ההצתה לא ניתנים להחלפה כי החוטים מחוברים ישירות לסליל ההצתה.

ברכבים החדשים למנוע 4 בוכנות בדרך כלל נפוץ יותר שיהיה זוג סלילי הצתה ל4 צילינדרים, וחוטי ההצתה בנויים בתוך הסליל בצורה שלא ניתן להחליפם.

יקיר.
יקיר אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 15-07-09, 07:16   #3
תומר
 
הסימלון האישי של תומר
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
מקום מגורים: בקעת הירדן
תגובות: 968
ברירת מחדל

יקיר תודה, תמיד כיף לקרוא ולהחכים מתגובותיך.
הרכב שלי כמובן פורד מונדיאו 2002, 135,000 ק"מ.
תומר אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 15-07-09, 12:22   #4
יקיר
 
הסימלון האישי של יקיר
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
מקום מגורים: באר-שבע
תגובות: 2,323
ברירת מחדל

בפורד מונדיאו אפשר להחליף את חוטי ההצתה הם מתפרקים מהכוייל.

בצד ימין במנוע(כשאתה מול הרכב) תראה 4 יציאות שאליהם החוטי הצתה מתחברים.

אם אתה מחליף חוטי הצתה תחליף רק למקוריים המחיר יכול להיות כ 750ש"ח, אם אתה מחליף בעצמך אל תנתק מכה אחת את כל החוטים נתק חוט חוט אחד אחד ותחליף, לכל חוט יש אורך שונה מהשאר אז תתחיל מהקצר ביותר לארוך.

אם אין בעיות במנוע והכל תקין חבל להחליף סתם חוטים תישאר איתם עד שחו"ח תהיה בעיה בהם.

יקיר.
יקיר אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 15-07-09, 14:37   #5
תומר
 
הסימלון האישי של תומר
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
מקום מגורים: בקעת הירדן
תגובות: 968
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי יקיר צפייה בתגובה
בפורד מונדיאו אפשר להחליף את חוטי ההצתה הם מתפרקים מהכוייל.

בצד ימין במנוע(כשאתה מול הרכב) תראה 4 יציאות שאליהם החוטי הצתה מתחברים.

אם אתה מחליף חוטי הצתה תחליף רק למקוריים המחיר יכול להיות כ 750ש"ח, אם אתה מחליף בעצמך אל תנתק מכה אחת את כל החוטים נתק חוט חוט אחד אחד ותחליף, לכל חוט יש אורך שונה מהשאר אז תתחיל מהקצר ביותר לארוך.

אם אין בעיות במנוע והכל תקין חבל להחליף סתם חוטים תישאר איתם עד שחו"ח תהיה בעיה בהם.

יקיר.
שוב.. תודה רבה !
תומר אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 16-07-09, 19:30   #6
קוזה
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
תגובות: 39
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי תומר צפייה בתגובה
יקיר תודה, תמיד כיף לקרוא ולהחכים מתגובותיך.
הרכב שלי כמובן פורד מונדיאו 2002, 135,000 ק"מ.
1+
יקיר שלום.
אם תוכל לפרט מאיפה לקחת את הנתון הזה: שההתנגדות בחוטים צריכה להיות 6K אום.
כי לפי מה שאני יודע בדגם BG וגם BP ההתנגדות צריכה להיות עד 16K אום על מטר בטמפ' 20 מעלות.
תודה.
קוזה אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 16-07-09, 20:54   #7
איציק
חזוקה
 
תאריך הצטרפות: יונ' 2009
מקום מגורים: חולון
תגובות: 105
ברירת מחדל

אצל דלל קניתי לפני חצי שנה מקוריים של לאנטיס 1.8 1999 ב 270 ש"ח
איציק
איציק אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 16-07-09, 22:30   #8
יבגני
Music Is My Language
 
הסימלון האישי של יבגני
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
מקום מגורים: צפון הארץ-נהריה
תגובות: 136
ברירת מחדל

אני מחר צריך לקבל חוטים של BERU נראה עם יהיה שינוי.
יבגני אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 16-07-09, 22:48   #9
יקיר
 
הסימלון האישי של יקיר
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
מקום מגורים: באר-שבע
תגובות: 2,323
ברירת מחדל

ציטוט:
פורסם במקור על ידי Itzik צפייה בתגובה
אצל דלל קניתי לפני חצי שנה מקוריים של לאנטיס 1.8 1999 ב 270 ש"ח
איציק
ברכב הזה יש רק 2 חוטי הצתה..

זה הולך בסדר כזה: הכוייל(סליל הצתה) יושב ישירות על הפלאג וממנו זה מתפצל לפלג השני עם חוט, אחר כך עוד סליל הצתה שיושב ישירות על פלאג ומהכוייל עוד חוט הצתה לפלג הבא.

סך הכל 2 חוטי הצתה.

לגבי התנגדות החוטים, החוט הארוך ביותר ההתנגדות שלו לא צריכה לעבור את ה6K אום, ככל שהחוט קצר יותר ההתנגדות יורדת.

חוט הצתה שעבר את ה6K אום מעיד על חוט הצתה מאיכות ירודה או שהוא לא תקין.

החוטים בBJ מתפרקים מהכוייל וכמו שאמרתי יש רק 2 חוטי הצתה, תמונה למי שלא הבין:
http://img.auctiva.com/imgdata/0/2/8...4279868_tp.jpg

בגלל זה המחיר שלהם כ 270 ש"ח כי זה רק 2 חוטים והם קטנים.

במאזדה BA ו BG ישנם 4 חוטי הצתה ארוכים יותר, לכן המחיר בהתאם.

יקיר.
יקיר אינו מחובר כעת   ציטוט
ישן 17-07-09, 20:07   #10
קוזה
 
תאריך הצטרפות: מאי' 2009
תגובות: 39
ברירת מחדל

יקיר, לא ענית לי על השאלה. מאיפה הנתון של 6000 אוהם?
בכל מקרה מה שכתבתי למעלה זה נתון היצרןלBG ו-BA
קוזה אינו מחובר כעת   ציטוט
הגב



חברים פעילים הצופים באשכול זה: 1 (0 חברים רשומים ו-1 אורחים)
 
הגדרות האשכול
אפשרויות הצגת האשכול

כללי פירסום התגובות
אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים.
אין באפשרותך לפרסם תגובות חדשות.
אין באפשרותך לצרף קבצים לתגובותיך.
אין באפשרותך לערוך את תגובותיך.

קוד BB במצב פעיל
הסמיילים במצב פעיל
קוד IMG במצב פעיל
קוד HTML במצב כבוי

מעבר בין דפי האתר


כל הזמנים במערכת הפורום מתואמים עם שעון מדינת ישראל - השעה כעת היא 10:13

מובהר בזאת כי אין מנהלי האתר אחראים על התוכן המתפרסם על ידי הגולשים


Powered by vBulletin Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
מועדון מאזדה ישראל - כל הזכויות שמורות © 2010